Elég rosszul indult a MÁV-nak az új év első munkanapja
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
A magyar állami vállalat nem küldött késési adatokat a jelentés készítőinek, így a megbízhatóságra nulla pontot kapott.
A vezetőség ezért úgy döntött, hogy januártól Országos Haváriaközpontot hoznak létre.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.
Kedvezményeket és mentesítő vonatok indítását is bejelentette a MÁV a csütörtökön kezdődő női kézilabda-Európa-bajnoksághoz kapcsolódóan.
Néhány vonalon így is nőtt a menetidő a hétfő esti hiba miatt, de ott is hamarosan helyreáll a menetrend – ígérik.
Miközben több helyen is fennakadások voltak a vasúti közlekedésben, Lázár János egy DK-s politikussal közösen bejárták a Kőbánya-Kispest vasútállomást.
Hegyi Zsolt közúti hasonlattal szemléltette a helyzetet.
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.
A Hitachi megoldása segíthet dekarbonizálni a brit vasutat, de más országokban is hasznos lehet a cég által fejlesztett új vonat.
Az eset kivizsgálásának ideje alatt egyes vonatok hosszabb menetidővel, rövidebb szakaszon közlekednek, vagy kimaradnak.
Január elsejétől összehangoltabb zavarelhárítást, gyorsabb tájékoztatást és gyorsabban bevethető pótlóbuszokat ígér a MÁV-vezér.
A mozdonyok egyre nagyobb része van túl az ötven éven, a vasúti fővonalakon a mostani menetidő tartásához is egymilliárd eurós hitel kellene, a mellékvonalakat pedig gyakorlatilag feladta az állam.
Még hetekig érvényben marad a módosított menetrend.
Hosszabb eljutási idővel kell számolni a Nyíregyháza-Vásárosnamény vonalon.
Tatabányán a megszokottól eltérő vágányokra érkezhetnek a vonatok, míg a Budapestre tartó, több kocsiból álló motorvonatoknál csak a menetirány szerinti első kocsiból lehet leszállni az állomáson.
Ausztria felé sem érdemes most elindulni.
Akiknek már van jegye a következő napokra, többféle megoldás közül választhatnak.
A svájci Stadler RS Zero néven mutatta be azt az új vonatot, amit a dízelüzemű vasúti szerelvények leváltására készített el.